3 Mart 2010 Çarşamba

Karamsar Edebiyatı

Edebiyat dünyasına bir armağan sunuyorum: Karamsar Edebiyatı! Artık insanların okuduktan sonra psikolojisini alt üst edecek, yazarın önüne geçilemez depresif kurgularından oluşan “eser”lerin bu alanda toplanmasını istiyorum. Bu hem okura kitap okuma öncesi bir bilinç kazandıracak, hem insanların aradığını yazar veya kitap adı bilmeksizin anında bulabilmesini sağlayacak, hem de bu tür yapıtların sayısını çoğaltarak insani duygularını psikopatça geliştirmek isteyen okurlara imkân sağlayacak.

Belki ileride ben de böyle şeyler yazmak isteyebilirim, kim bilir? Bir tane cümle şimdiden kurdum bile:

“Zararlı düşüncelerimi kürtajla aldırmak istiyorum, henüz bana ve başkalarına hasar vermeden…”

(üç nokta ölümcül derecede önemli!)

Görüldüğü üzere bu Karamsar Edebiyatı altında toplanan eserler aslında gayet masum düşünceleri psikopatça dile getirerek kendi okuyucu kitlesine tam anlamıyla hizmet verebilecek.

Ama ben eğer bu alana girecek olursam sanırım kendi yazılarımın bir alt başlıkta toplanmasını talep ederdim otoritelerden. “Öyle hissediyormuş gibi” Edebiyatı. İçimde fırtınalar kopuyormuşçasına, her türlü acıyı tatmışçasına yazacağım bu yazılar hakkında aslına en ufak fikrim olmayacak, lakin herkesi salya sümük ağlatabileceğim ve de insanlara “ayy aynı ben, canııımmm!” dedirtebileceğim. Öyle bir şey olsun istiyorum. Yes we can, bence dostlar.

1 yorum:

  1. Bloğunuza tesadüfen rastladım ve rastladığımdan beri takip etmeye başladım. Yazdıklarınız , paylaştıklarınız gerçekten çok güzel ve eğlenceli. Barkod Sistemi olarak başarılarınızın ve paylaşımlarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.